Vind de ESET producten die bij jou passen

Bestellen en betalen

  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Alle producten in de ESET shop worden op voorraad gehouden bij Keiretsu Europe en zijn voorzien van het ESET logo. Indien je een artikel van de ESET shop wilt aanschaffen, kun je via de categorieën in het menu alle producten bekijken en vervolgens op ESET shop bestellen. 

    Het zal dan volgens het standaard bestelproces verwerkt worden.

    - Je kunt de artikelen die je wilt bestellen toevoegen aan je winkelwagen

    - Als je de items die je wilt bestellen, hebt toegevoegd aan je winkelwagen, klik je op "Afrekenen". Je moet je daarna aanmelden

    - Als dit de eerste keer is dat je ESET shop gebruikt, moet je ons wat gegevens over uzelf geven zodat we de bestelling kunnen voltooien (zie: “Hoe kan ik me aanmelden?”)

    - Als je ESET shop eerder hebt gebruikt, moet je het e-mailadres en wachtwoord gebruiken die je bij de registratie hebt ingevuld. Als je je hebt aangemeld, heb je de mogelijkheid om ons een alternatief adres voor aflevering van je bestelling te geven. Wanneer je je bestelling en leveradres hebt bevestigd, moet je bevestigen dat je onze zakelijke overeenkomst voor het winkelen in ESET shop hebt gelezen en dat je akkoord gaat met de overeenkomst.

    - Klik daarna op "Plaats bestelling". Nadat je de betaalgegevens hebt ingevoerd en op " Plaats bestelling" hebt geklikt, bevestigen wij je bestelling door middel van een bevestigingsmail.

    - Je kunt op elk moment je bestelling wijzigen of de volledige bestelling annuleren voordat je op "Plaats bestelling" klikt op de pagina met Bestelgegevens.

  2. Hoe verwijder ik een item uit mijn bestelling?

    Als je de bestelling nog niet hebt verzonden, kun je een item uit het winkelwagen verwijderen door op "Mijn winkelwagen" bovenaan of onderaan de pagina te klikken. Als je je bestelling ziet, kun je een item verwijderen door op het prullenbak icoontje te klikken rechts van het item. Je kunt geen items uit je bestelling verwijderen nadat je je betaalgegevens hebt ingevuld en wij je bestelling hebben bevestigd.

  3. Hoe kan ik de aantallen van de items van mijn bestelling veranderen?

    Als je de bestelling nog niet hebt verzonden, kun je de hoeveelheid van een item in het winkelwagen veranderen door op "Mijn winkelwagen" boven aan de pagina te klikken.
    Als je je bestelling ziet, kun je het bestelde aantal veranderen door een ander getal in het veld "Aantal" van het item dat je wilt veranderen te typen. Als je een nieuw aantal hebt ingevuld, moet je op "Winkelwagen bijwerken" klikken om je bestelling bij te werken.
    Je kunt het aantal voor een item niet meer veranderen nadat je je betaalgegevens hebt ingevuld en wij je bestelling hebben bevestigd.

  4. Ik heb al een bestelling geplaatst, maar wil nog meer bestellen. Betaal ik dubbele verzendkosten?

    Als je nog een bestelling wil plaatsen, betaal je inderdaad twee keer verzendkosten.

  5. Wanneer kan ik een bestelling annuleren als ik me bedenk?

    Je kunt je bestelling altijd annuleren zolang je je betaalgegevens nog niet hebt ingevuld. Als je betaalgegevens zijn verzonden en wij je bestelling via e-mail hebben bevestigd, kun je je bestelling niet meer online annuleren.

  6. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

    Via creditcard (Visa, MasterCard en American Express) en Ideal. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Je creditcard wordt belast op het moment dat een artikel is verzonden.

  7. Waar kan ik de items laten bezorgen?

    Bestellingen die op ESET shop worden geplaatst, kunnen wereldwijd naar ieder gewenst afleveradres verzonden worden. Het gewenste afleveradres kun je invoeren tijdens het plaatsen van je bestelling. Voordat je je bestelling definitief afrondt, zijn de verzendkosten voor de te plaatsen bestelling zichtbaar. Bestellingen kunnen niet op een postbusadres worden afgeleverd.

  8. Kan ik mijn order wijzigen?

    Nadat de order is geplaatst, is het helaas niet mogelijk de order te wijzigen. Mocht je een verkeerde bestelling hebben geplaatst adviseren wij je om de gedane bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

  9. Kan ik mijn order annuleren?

    Als de bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk de bestelling te annuleren. Neem dan direct contact op via support@keiretsu-europe.nl.

  10. Ik weet niet zeker of ik het pas, wat nu?

    Alle producten kunnen op het kantoor van ESET worden gepast. Dit voorkomt dat je een artikel moet terugsturen en hiervoor retourneringskosten moet betalen.

  11. Krijg ik een orderbevestiging?

    Als de order is geplaatst, ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. 

  12. Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

    Controleer dan even je spaminbox. Mocht je nog steeds niks hebben ontvangen, neem dan contact op via support@keiretsu-europe.nl.

Privacy en veiligheid

  1. Wat doen jullie met de gegevens die ik bij ESET shop invoer?

    We slaan de gegevens op die je ons tijdens de registratieprocedure bij ESET shop geeft zodat je bestelling zo snel en efficiënt mogelijk wordt verwerkt. Verder wordt er niets mee gedaan.

  2. Geven jullie mijn gegevens aan anderen?

    Nee, Keiretsu Europe respecteert de privacy van alle gebruikers van ESET shop en gaat vertrouwelijk om met persoonlijke informatie. De ingevulde persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor het correct afhandelen van de bestelling, of indien ‘aanmelden Nieuwsbrief’ is aangevinkt.

  3. Worden mijn gegevens veilig bewaard?

    Ja. Keiretsu Europe neemt alle redelijke en praktisch uitvoerbare stappen om je gegevens in een veilige, beschermde omgeving op te slaan. Je persoonlijke gegevens worden via internet in gecodeerde vorm verstuurd en opgeslagen op een veilige locatie.

  4. Wie heeft toegang tot mijn gegevens?

    Alleen ESET  en serviceprovider Keiretsu Europe B.V. hebben toegang tot je gegevens. Deze toegang wordt alleen gebruikt voor verwerking van je bestelling,  of indien ‘aanmelden Nieuwsbrief’ is aangevinkt.

  5. Worden mijn gegevens veilig via internet verzonden?

    Ja. Wij gebruiken onder meer SSL-technologie (Secure Socket Layer) om je gegevens te beveiligen. Je kunt controleren wanneer SSL wordt gebruikt in delen van ESET shop door het gele hangslotje in je browservenster te zoeken.

Levering

  1. Wanneer wordt mijn order geleverd?

    Afhankelijk van de gekozen service, ontvang je de zending binnen 3 werkdagen in huis. Wil je de bestelling sneller ontvangen? Geef dit aan tijdens de bestelprocedure, zodat hier rekening mee kan worden gehouden. 

  2. Wat kost het om mijn bestelling te laten bezorgen?

    Afhankelijk van de grootte van de bestelling, gekozen verzendmethode en het gewenste afleveradres worden de verzendkosten in rekening gebracht. Voor het definitief maken van de bestelling worden de verzendkosten voor de bestelling getoond.

  3. Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

    Ja, je kunt het afleveradres veranderen voordat je op de pagina met betaalgegevens komt. Vink "Naar ander adres verzenden" aan op de pagina “Bestellen”.
    Voer het nieuwe adres in en klik op “Ga verder” voor opslaan. Het nieuwe afleveradres wordt weergegeven op de pagina “Bestellen”.

  4. Wat moet ik doen indien mijn bestelling niet volledig en/of correct is geleverd?

    Neem dan contact op via support@keiretsu-europe.nl. Wij proberen je zo spoedig mogelijk verder te helpen.

  5. Kan ik sommige items van mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

    Nee, er kan slechts één afleveradres per bestelling worden opgegeven. Als je wilt dat je bestelling op meerdere adressen wordt afgeleverd, vragen wij je aparte bestellingen voor elke levering te plaatsen.

Retournering en terugbetaling

  1. Hoe kan ik een artikel retourneren? 

    Je kunt een artikel retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Alle geretourneerde producten moeten in de oorspronkelijke, ongeopende verpakking, onbeschadigd en voldoende verpakt voor verzending worden ontvangen. De producten moet in verkoopbare staat en geschikt voor verkoop zijn. Geretourneerde producten moeten samen met de oorspronkelijke factuur, pakbon of fax en retourmelding worden verzonden. Er worden herstel- en vervangingskosten berekend als de producten beschadigd zijn of ontbreken. Dit kan invloed hebben op de hoogte van de vergoeding. 

  2. Waar vind ik het bestelnummer om een item te retourneren?

    Het bestelnummer van je bestelling staat op de digitale bevestiging en op de pakbon. Je kunt je bestelnummer ook zien op ESET shop. Klik op "Mijn account" en log in bij de webshop. Klik op "Mijn bestellingen" en zoek het bestelnummer in de lijst met bestellingen die je eerder via ESET shop hebt geplaatst.

  3. Krijg ik ook de verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?

    De verzendkosten worden mee teruggestort , indien de gehele bestelling in onbeschadigde en ongebruikte staat terugkomt. v.b. Heb je vier artikelen besteld en je stuurt er twee terug, ontvang je niet de verzendkosten terug.

  4. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel retourneer?

    Als het artikel binnen 14 dagen geretourneerd is, in onbeschadigde en ongebruikte staat, zal het bedrag na ontvangst van je retourbestelling worden overgemaakt op de rekening van de besteller. Vermeld dus duidelijk je ordernummer in je retour.

  5. Wie betaalt de kosten voor het terugzenden van bestellingen?

    Retourzending geschiedt op eigen kosten. 

  6. Een item in mijn bestelling is defect of beschadigd?

    Een bestelling kan binnen 14 werkdagen door de besteller kosteloos retour gezonden worden indien deze defect of beschadigd is. De kosten voor de retourzending zijn dan voor de beheerder van de ESET shop. Je dient een email te sturen naar support@keiretsu-europe.nl met daarin vermeld het bestelnummer, je rekeningnummer en naam rekeninghouder en de reden van retour. Na retourontvangst van de goederen, zal het volledige bedrag van de retourzending op de rekening van de besteller worden bijgeschreven. Alle geretourneerde producten moeten in de oorspronkelijke verpakking verpakt worden. Geretourneerde producten moeten samen met de oorspronkelijke factuur, pakbon of fax en retourmelding worden verzonden.

  7. Kan ik ook een retourformulier aanvragen en op deze manier mijn artikel omruilen?

    Nee. Indien een product (in onbeschadigde en ongebruikte staat) wordt teruggestuurd, zal het bedrag van het geretourneerde artikel worden teruggestort op de rekening van de besteller. Je kunt zelf op de webshop weer een nieuwe bestelling plaatsen.

  8. Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

    Wordt er met iDEAL betaald, zal het geretourneerde bedrag binnen 2-3 werkdagen worden teruggestort, zodra het artikel binnen is. Wordt er met creditcard betaald, zal het gemiddeld binnen 5 werkdagen worden teruggestort.

Retournering en terugbetaling

  1. Waarom moet ik mij registreren om de webshop van ESET te gebruiken?

    Het assortiment op ESET shop is zichtbaar voor iedereen, de weergegeven prijzen zijn de prijzen incl. BTW. Iedereen die een account aanmaakt, kan een bestelling op de ESET shop doen.

  2. Hoe moet ik mij registreren?

    Dit kunt vooraf aan de bestelling doen door op de link "Inloggen" te klikken. Hierin kun je een account aanmaken onder het kopje "Nieuwe klanten". Of je kunt dit tijdens je bestelling doen, zodra je de order wilt afrekenen.

  3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?

    Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op de link " Wachtwoord vergeten?" op de inlogpagina. Wij sturen een nieuw wachtwoord naar het e-mailadres dat je tijdens de registratieprocedure hebt ingevuld. Uit veiligheidsoverwegingen raden wij je aan je wachtwoord te veranderen in een wachtwoord dat je gemakkelijk kunt onthouden als je je weer voor je account aanmeldt. Je kunt de gegevens van je account altijd veranderen door in te loggen op de pagina "Inloggen" op ESET shop

  4. Ik heb een vraag die hier niet wordt beantwoord, waar kan ik terecht?

    Heb je vragen over je bestelling, aflevering, factuur, orderstatus, retourzending, of heb je hulp nodig, neem dan contact op met:
    ESET: support@keiretsu-europe.nl

Copyright © 2017 Keiretsu Europe BV.